Friday, August 26, 2005

Model Majalah dan Jalur Gemilang (Aida)

Ramai orang gempar dengan pendedahan yang dibuat TV3 berkenaan sebuah majalah yang memaparkan gambar model yang hanya dibaluti oleh Jalur Gemilang.

Pendedahan tersebut disiarkan melalui Buletin Utama dan Malaysia Hari ini, menunjukkan sebuah artikel dengan gambar seorang model wanita yang menggayakan pelbagai aksi.

Wajah model tersebut dikaburkan oleh TV3, tetapi yang peliknya, nama model tu "Aida" didedahkan pula. Ini menyebabkan semakin ramai orang tertanya-tanya siapakah Aida dengan tajuk majalah (baru keluaran ke-31) tersebut.

Tanpa berlengah lagi, inilah jawapannya...

Nama Majalah : Majalah Sensasi Lelaki
Model : Aida Khurniah (Pramugari)
Umur : 23
Asal : Kuantan, Pahang
Gambar :






Sumber : Forum Cari


p/s: Kalu aku tak pos sini pun korang carik gak majalah tu, lepas tu korang duk susah-susah lak pikir sapa la model tu dgn nama Majalah tu. Hah, sekarang dah senang.. korang pun bleh tau dah jawapannya :)

Selamat Hari Merdeka!

26 comments:

brew said...

pheewittt, sungguh mengiurkan, nyam nyam! dem! sesape kenal awek tu, boleh tak suruh dia call aku! thanks

Man Brutal said...

Slurrpp!! cun jugak awek aida pramugari ni.

Siap kangkang pulak tu! kalau dapat kat Man la, habis la Man ratah, silap-silap dengan Jalur Gemilang sekali!

Anonymous said...

ni ... promosi malam merdeka ke?
awek tu kat mane.. kalo dapat habis..kalo aku la #@$#$#E@@$&

Anonymous said...

Cintailah negara bertuah ini. Kibarkanlah jalur Gemilang tanda syukur kerana kita rakyat Malaysia, negara berdaulat ini.
Body cantik-cantik, bukan tempat untuk kibar jalur Gemilang. Jalur Gemilang kena kibarkan kat tiang bukan kat badan. Malulah tengok perempuan Melayu seksi. Dah tak kenal aurat sendiri nak tutup...... agaknya ni le yang buat ramai lelaki giler sampai ada yang nak bunuh bini pasal tak tahan gian tengok perempuan Islam seksi.......... Walau apa pun, jangan leeeeee cemarkan Jalur gemilang negara tercinta ini. Nak seksi ke nak apa ke........lantak kau le.......... maruah engkau..... maruah agama......maruah Melayu...... Patut pon melayu ni maju tak sampai ke mana............sebab mudah melatah dan lupa diri.

lubricant said...

WOw...sluprs..slurpss..slurpss..
awek kuantan ni memang lucah la..
menonggek, mengepit, mengghairahkan aku aje le..
kalau aku dapat minah ni, siap la..
akan lu ratah bijik mutiara kelentit pramugari ni..tau la aku caranya...betulla pramugari kat mesia..memang lucah

aida oo aida..kalau dapat, bersememeh bukkake muka ko dgn ayo aku..muahahaha

Anonymous said...

Ni apa punya betina ni...Kalau nak glamour pun buat lah dengan cara yang lain. Apa buta sejarah ke dia ni...banyak jiwa yang terkorban semata-mata nak mengibarkan bendera ni tau tak!!!!!

Anonymous said...

Pahang dulu terkenal dengan pahlawan-pahlawan terbilang yang berjuang untuk memerdekakan tanah air. Tapi la ni ada jugak anak Pahang yang berjuang...tapi perjuangannya tak kena tempat. Nak glamour aje lebih...Piiiirah...ingat cantik sangat ke. Buah nangka belakang rumah aku yang berbalut tu lagi cantik tau!!

Anonymous said...

hmm.. sekurang2nya mesti ramai tentera bersatu hati, bersatu padu menantikan "bendera" tu berkibar! selama ni dok jeling buat bodo je...

p/s: kalau ada bendera.. mesti ada tiangnya....

Anonymous said...

kalau nak bergaya biar kena pada tempatnya, kalau nak guna bendera tak sesuailah,betina macam ni sesuai kita letak dalam zoo, biar kawan dengan berok betina baru match faham bahasa sikit, buat malu bangsa melayu,menyesal mak bapak besarkan dia bila dah dewasa tak tahu jaga maruah diri

Anonymous said...

Kurang ajar punya betina si Aida ni. 42 tahun yang lalu bapak aku mati ditangan komunis semata mempertahankan negara. Bendera Malaysia masa tu diletakkan atas keranda bapak aku ketika diusung ke tanah perkuburan. Masa tu aku tak tahu apa-apa. Umur aku baru 3 tahun. Beberapa orang askar bagi bendera Malaysia yang menyelubungi keranda bapak aku tadi kat mak
aku dan ianya masih tersimpan dalam almari. Kini emak aku juga telah pulang re Rahmatullah tapi bendera tu tetap dalam simpanan kami 5 beradik. Engkau senang-senang aje lilit bendera kat badan dan celah-celah kelengkang. Mak bapak ko tak pernaj ajar ko ke?
Ko ni memang layak duduk kat zoo aje.

orangsakit said...

hahaha.. mmg sah la ko ni lubricant.. sesuei dengan nick ko.. bersememeh betol

gardeniaputih said...

this lady dah minta maaf buat apa nak kutuk dia lagi....berdosa kita mengumpa orang yang sudah meminta maaf secara terbuka, dia manusia macam kita juga buat kesilapan. Maafkan dia, biar dia cari ketenangan untuk diri dia dan kita untuk diri kita. Sedangkan Allah memaafkan hambanya ni kan pula kita manusia sesama manusia....

rotigardenia said...

Ya betul kata gardeniaputih tu..terima kasih gardeniaputih kerana saling mengingatkan sesama manusia

Anonymous said...

Isshhhhhhhhh.bukan tak mahu nak memaafkan........ Tapi, perbuatannya ini perlu diperbetulkan kerana ia melibatkan maruah negara.........maruah bangsa.......maruah agama. Kalau kita biarkan perkara ini berleluasa dan berterusan, di mana nilai maruah kita?Tersepit kat bawah kelengkang perempuan murahan tu ke? Semua ibu bapa kena beringat, jaga anak-anak sendiri baik-baik, bukan pandai beranak saja.............

Anonymous said...

ini menggambarkan melayu yang masih dijajah pemikirannya amat mamalukan dan menjatuhkan martabat wanita melayu

fish fish said...

Hi, just wanna let you know I link this post of yours to my post. Hope you don't mind. TQ.

Anonymous said...

Ramai lagi wanita Melayu macam niiiiiiiiiiii. Lebih dahsyat dari ni pun ada. Ramaiiiiiiiiiii. Buat apa nak hairan..............

gardeniaputih said...

Ya lah tapikan dia dah minta maaf cara terbuka, memang dia salah, bukan kecik punya salah tapi besar sebab mencemar nama baik orang Islam, tapi sedara sedari kena juga faham, tidak semua orang melayu tu beragama Islam. Dan wanita ini mungkin ber IQ rendah apa kah saudara saudari hendak ikut jejak langkah dia ber IQ rendah dengan itu saya cadangakan agar kita memaafkan dia...since dia dah minta maaf....

Anonymous said...

Ehhhhhhhhh.....kat Malaysia ni, semua orang Melayu beragama Islam tau! Cuma ada yang telah mengaku tak Islam....Itupun kena dibicarakan di Mahkamah Syariah. Gardeniaputih ni orang Indon ke? Kalau di Indon, Orang melayu tak beragama Islam itu biasa.........Tapi, tidak di Malaysia...........

Hazyati said...

Mencari cinta sux?? hehe I thought you love it man and that's why u post it! liar liar

gardeniaputih said...

wahai saudara/saudari anonymous saya bukan orang Indon saya orang Malaysia, sejarah orang melayu dahulu kala dari segi agama tertakhluk kepada pelbagai, sehinggalah saudagar arab yang beragama islam datang berniaga sambil meyebarkan agama islam. Maka tidak semuanya memeluk agama islam ketika itu. Dan kini 99.9% melayu beragama islam tapi tidak kah saudara/saudari sedar islam atas dasar nama saja tidak memadai?...yang kena tangkap masuk mahkamah syariah yang tak kena tangap lak cam mana? tapi tidak megapa lah kalau saudara/saudari benar benar ikhlas maka tidak salah kita maaf kan gadis ini, dia amsih muda dia buat silap ....

Anonymous said...

kalo jumpa model ni,sula terus jerk...gampang punya orang..memalukan agama,bangsa dan negara jerk..

arnoldericks1267 said...

i thought your blog was cool and i think you may like this cool Website. now just Click Here

wuusien said...

alah biasele tu...biar ajelah dia..jgn kutuk dia lg.. di tu dah memang wat silap..mak bapak dia tu yg kesian..mintak2 takdelah anak2 kita yg wat perangai buruk cam2.

Girly Girl said...

Hey I run a cool bukkake site too. anal bukkake

malbatt said...

This is the most beautiful flag pole I've ever seen. Masa aku jadi pengawas kat sekolah rendah dulu tiang bendera tak meliuk-lintuk. Selalu la jugak aku tanggalkan bendera dari tiang tu. Malangnya aku bukan lagi pengawas sekolah rendah, kalau tak, dapat gak aku tanggalkan bendera dari tiang yang cantik tu... :)