Friday, August 26, 2005

Anugerah Skrin 2005 yang hambar dan tawar.

wtf

Anugerah Skrin 2005 TV3 merupakan salah satu produksi TV3 yang mengecewakan aku. Aku pun bukannya kaki tengok anugerah sangat, tapi cukup untuk aku tau beza majlis anugerah sux ataupun tak

Antara perkara-perkara yang menyebabkan Anugerah Skrin 2005 sucks :
  1. Azwan Ali jadi pengacara
  2. Majlis belum pun start, Azwan Ali dah suh orang tepuk tangan 10 kali, sakit la tangan tu oiii!!
  3. Ezlynn silap umum nama pemenang Anugerah Wartawan kat Sarimah Ibrahim,kesian kat Ezlynn, bukan salah dia pun
  4. Azwan Ali terlupa wording masa mengacara, lepas tu buat-buat tak nampak Ako Mustapa dgn Rosyam lak


Kesimpulannya adalah :
Azwan Ali sux, patut blajar balik dari bawah cara camna nak mengacara majlis anugerah

TV3 please improve the quality of your program, dah la Mencari Cinta sux, Anugerah Skrin pun sux gak. Baik tgk TV Pendidikan je (eh ada lagi ke stesen tu?)

2 comments:

Jack Golf Addix said...

Sokong seratus peratus. tak de org lain ke nak jadi pengacara. that show should stay off the air and attended by those involved in tv3.
ada dgr they are not making money. instead menghabiskan duit aje. it is nice to have such award present'n. but cari lah org lain handle benda tu...

Anonymous said...

Sepanjang tahun ini, kami mencari seberapa banyak individu yang berminat untuk menambahkan pendapatan dari rumah sebagai Jurutaip Memproses Data Pengiklanan (Home Based Ads Data Entry / Typist Personel) adstypist.com di Malaysia. Kami merupakan penyedia servis perkhidmatan pemprosesan data pengiklanan yang berkesan untuk menarik minat pelanggan dan telah beroperasi sejak sekian lama dalam industri ini. Oleh kerana mendapat sambutan yang amat menggalakkan, kami mencari individu yang bertanggungjawab memproses data pengiklanan; pada masa dan dalam keselesaan rumah sendiri.

Untuk maklumat lanjut, sila kunjungi ke
http://www.adstypist.com/


jawatan kosong