Sunday, July 31, 2005

Petrol dan Diesel Naik Harga Lagi !!

Alamak, hari ni aku bukak tv nak tengok kut-kut ada citer best, tiba-tiba lain citer yang aku dapat. Aku terbaca pengumuman yang Petrol dan Diesel akan di naikkan harga mulai besok (31 Julai 2005)!

Aisehmen, teruk la aku camni, dah la aritu naik pun aku pun sedar terlambat, tub-tub isi minyak RM10, dpt dalam 7 liter lebih sikit je, tensen tul!

Aku taktau la pulak camna nanti besok, petrol naik lagi 10 sen, lepas tu diesel lak naik 20 sen. Aku ikut-ikut hati aku, rasa cam malas lak nak bawak keta sekarang nie, rasa cam nak jalan kaki je. Tapi aku relax jap dulu, kena bajet balik la duit aku bulan depan.

Tapi lak, tak bestnya bila naik harga petrol+diesel naik ni, ada lak org amik kesempatan, naik harga itu ini. Aiseh, ingatkan RM naik, semua mender stabil, rupanya idak. Aaaaaaaaa tensennya!!!!!!!

No comments: