Sunday, July 31, 2005

Cuba tengok ni, apa korang nampak?

Cuba korang tengok gambar ni elok-elok, apa yang korang nampak? Aku rasa gambar ni merupakan contoh terbaik untuk menerangkan teori rekursif la.






Awas: Jangan klik jika anda sedang mengalami migrain, cirit-birit, muntah darah dan sebagainya !

5 comments:

BooK said...

nampak ape?
nampak pengulangan gambar
teknik ni aku penah gune utk wallpaper hs aku

SaintisKreko said...

ni mcm fractal ..

srikandi milwaukee said...

surelism....

Anonymous said...

Infiniti

talampos said...

Mcm pernah lah aku buat cara ni,,image yg sungguh infiniti,,kalau ada siapa yg nak mau saya buktikan ekspremen ni,, bleh cari aku dan sent e-mail kat : talampos@yahoo.com